enduroportugal
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

Fórum Português sobre Enduro (Visita www.enduroportugal.com.pt)

InícioPortalProcurarÚltimas imagensRegistrarEntrarApresentaçao doutro galego Botaof12

Apresentaçao doutro galego

Ir para baixo 
+6
melicia
ncastro
mk_
Luis Lima
xico13
pupas
10 participantes
AutorMensagem
pupas
Piloto de fim-de-semana
Piloto de fim-de-semana
pupas

Apresentaçao doutro galego Empty
MensagemAssunto: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyQui Fev 10, 2011 4:10 pm

moi boas...

antes de empeçar quero pedir desculpas por que intentome espresar na vossa lingua pero non sei que sera melhor escrebir asi o en galego para que me entendades milhor. (penso que, escreba no que escreba non me entenderedes pois nin eu me entendo ka,ka,ka,ka...)

meu nome e Fran muitos ja me conocedes de outros forums pero como tamen sigo este e nunca me decidin a escreber nel penso que nunca e tarde ja que e outro espacio onde tamen gastamos nosas energias cando non podemos montar na mota. son de Vigo en Espanha pero venho a todos os passeios y enduros que podo no vosso pais ja que aqui hay muita aficcion e eso se nota nas organiçacions dos eventos. Nos cales aparte de desfrutar muito fago sempre algun novo amigo e eso e o que vale nesta vida desfrutar e ter amigos.

gustaria dar os PARABEMS as perssoas que organizan os ENDUROS PIRATAS.
quero dar os PARABEMS a todas a persoas que se involucran neste deporte e fan no vosso pais unhas carreiras muito PORREIRAS
(dise asi non??) en espanhol seria de PUT..... MADRE.(pedo desculpas otra vez Rolling Eyes ) o milhor, non e o milhor sitio para escreber sobre este tema pero unha das coisas que me ligan muito o vosso pais e a gran pasion que tedes polos eventos de motor e na cal nas localidades onde desemvolvem se volcam cos eventos, por eso gustaria novamente dar os PARABEMS a todo persoal que organiza estes eventos y pedir os pilotos tanto amadores,como Os PROS, como domingueros,etc,etc que sesan o mais positivos posibles e apoiar todo o possible a quenes os organizan por que penso que e a maneira de achegar este deporte o publico e os amadores a competicion e asi crear mais aficcion , este e un carro no que todos temos que tirar del.

vou parar que podo escreber un libro e podenme tirar das orelhas por escreber tan mal.

espero començar con bo pe aqui e seguir desfrutando do enduro con muitos de vos.

SALUDOS!!!!
Ir para o topo Ir para baixo
xico13
Verde
Verde
xico13

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyQui Fev 10, 2011 4:21 pm

bem vindo pupas, mais um gallego!

espero que te divirtas por aqui, abraço
Luis Lima
Elite
Elite
Luis Lima

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyQui Fev 10, 2011 4:27 pm

Bem vindo amigo Pupas, já nos conhecemos de outro fórum em comum (ClubKTMPortugal so o Lima), diverte-te por cá que também é só malta porreira.

Abraço

mk_
Promoção
Promoção
mk_

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyQui Fev 10, 2011 6:25 pm

bem vindo nuestro hermano!!! cheers
ncastro
Verde
Verde
ncastro

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyQui Fev 10, 2011 6:25 pm

Bem vindo "hermano".... cheers cheers cheers cerveja cerveja dirt dirt
melicia
WEC
WEC
melicia

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyQui Fev 10, 2011 9:17 pm

Sejas bem vindo amigo...
carlos silva
WEC
WEC
carlos silva

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyQui Fev 10, 2011 10:13 pm

bem vindo cheers
http://motobasto.blogspot.com/
pupas
Piloto de fim-de-semana
Piloto de fim-de-semana
pupas

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptySex Fev 11, 2011 8:32 am

muito obrigado pola vossa ocolhida
piminho74
WEC
WEC
piminho74

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptySáb Fev 12, 2011 2:14 am

bienvenido pupas cheers
pantera
Nacional
Nacional
pantera

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyTer Fev 15, 2011 8:11 pm

BEM VINDO....
nacnac
Admin
nacnac

MensagemAssunto: Re: Apresentaçao doutro galego   Apresentaçao doutro galego EmptyTer Fev 15, 2011 10:07 pm

Bem-vindo pupas Wink

Aproveito para te dar umas dicas relativamente ao fórum:

Arrow Quando quiseres comentar num determinado tópico, tenta "falar" apenas sobre o assunto que está a ser abordado. Caso queiras falar sobre outro assunto, acede a outro tópico ou cria um novo.
Arrow Tenta escrever com o mínimo de abreviaturas e da forma o mais correcta possível.
Arrow Evita utilizar palavras menos próprias.
Arrow Instruções para colocares fotos: Como colocar fotos
Arrow Instruções para colocares videos: Como colocar videos
Arrow Dúvidas gerais: Dúvidas gerais

Estas indicações visam ajudar-te a utilizar o fórum e fazer com que este tenha a maior qualidade possível, o que deve ser um objectivo de todos pois este fórum é nosso! Wink

http://www.enduroportugal.com.pt

Apresentaçao doutro galego
Ir para o topo 
Página 1 de 1